Tilmelding til sæson 2026/2027 åbner 1. august kl. 19.00
Vi glæder os til at byde både nye og nuværende gymnaster velkommen til en ny og spændende sæson i Næsby Gymnastik.
Tilmeldingen til sæson 2026/2027 åbner den 1. august 2026, og pladserne fordeles efter først-til-mølle-princippet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig hurtigt, da flere af vores hold ofte bliver fyldt op.
Den nye sæson starter den 1. september 2026, og vi ser frem til endnu et år fyldt med bevægelse, fællesskab, glæde og masser af gymnastik.
Vi glæder os til at se jer alle i hallen!